FAQ

1. Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?

Bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 uur zijn geplaatst, worden meestal dezelfde dag verzonden. De levertijd is doorgaans 1–2 werkdagen binnen Nederland.

2. Hoe wordt mijn bestelling verpakt?

Alle bestellingen worden discreet en neutraal verpakt in een blanco doos of envelop. De naam Herbaday staat niet vermeld op de verpakking of als afzender.

3. Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, je hebt het recht je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren.
⚠️ Let op: voedingssupplementen en voedingsmiddelen kunnen alleen geretourneerd worden als de verpakking ongeopend en verzegeld is. Geopende producten kunnen wij om hygiënische redenen niet terugnemen.

4. Hoe kan ik een retour aanmelden?

Stuur een e-mail naar hello@herbaday.nl met je ordernummer en de producten die je wilt retourneren. Wij sturen je dan de retourinstructies.

5. Wat zijn de kosten voor retourneren?

De retourkosten zijn voor eigen rekening. Als je de hele bestelling terugstuurt, ontvang je ook de verzendkosten van de heenzending terug.

6. Kan ik een product ruilen?

Ja, ruilen is mogelijk zolang het product ongeopend en in originele verpakking zit. Neem hiervoor contact op via hello@herbaday.nl.

7. Wat moet ik doen als mijn bestelling beschadigd is aangekomen?

Neem binnen 48 uur contact met ons op via hello@herbaday.nl en stuur foto’s mee van de beschadiging. Wij lossen dit altijd netjes voor je op.

8. Welke betaalmethoden accepteren jullie?

Je kunt veilig en snel betalen via:

  • iDEAL

  • Creditcard (Visa/Mastercard)

  • PayPal

  • Bancontact (voor België)

9. Hoe weet ik zeker dat jullie producten veilig zijn?

Onze producten worden geleverd door betrouwbare leveranciers en voldoen aan de geldende Europese wet- en regelgeving. We hechten veel waarde aan kwaliteit en veiligheid.

10. Ik heb een andere vraag, hoe kan ik jullie bereiken?

Je kunt ons bereiken via hello@herbaday.nl. We proberen je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden, meestal binnen 24 uur.